Transport si retururi

TRANSPORT

Beauty Italy (beautyitaly.ro) vă pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

  • Courier, Livrare în 2 - 3 zile, 20 RON, Livrare gratuită pentru comenzile mai mari de 250 RON

POLITICA DE RETUR

Conform legislației romanești în vigoare, renunțarea la cumpărare prin denunțarea unilaterală a contractului se poate face în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului și este aplicabilă doar consumatorilor, clienți persoane fizice, care au achiziționat produsul la distanță respectând condițiile O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. Contractul de vânzare - cumpărare se consideră încheiat doar în momentul emiterii facturii fiscale și nu atunci când este confirmată comanda telefonic sau pe e-mail.

Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate (în ambalajul original cu toate accesoriile și documentele care l-au însoțit, fără să prezinte modificări fizice, lovituri, zgârieturi, etc). CHELTUIELILE DIRECTE DE RETURNARE A PRODUSULUI VOR FI SUPORTATE DE CĂTRE CLIENT!

Rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la data denunțării.

Produsele nu se pot returna decât sigilate! Ruperea sigiliului atrage imposibilitatea returnării produsului!

În vederea efectuării unui retur vă rugăm să ne contactați fie telefonic la numerele afișate pe site: 0773884067 sau pe email la: info@beautyitaly.ro. După ce ne-ați contactat produsele vor fi expediate la adresa: București, sector 3, str. Râmnicu Vâlcea nr.4, bl. S19, ap. 32.  Nu se acceptă colete expediate la altă adresă. Nu primim la retur produse neambalate. Cele 14 zile în care vom rambursa contravaloarea produselor derulate se scurg din momentul în care produsele returnate ajung în posesia noastră. 

În momentul sosirii, coletului, se va face o scurtă verificare vizuală a coletului în prezența curierului. Dacă se constată urme de loviri sau manipulări defectuoase ale coletului, sau dacă starea acestuia nu este impecabilă din punct de vedere al integrității, se va face un proces verbal care să semnaleze aceste probleme și o copie va fi înmânată curierului. Toate coletele primite și care respectă aceste condiții de returnare vor fi desfăcute și fotografiate pentru a consemna starea la recepție a produselor din interior, și pentru a verifica dacă starea produselor este identică cu starea lor din momentul completării formularului de returnare (în momentul completării formularului, pe baza asumării răspunderii, clientul trebuie să consemneze starea produselor în scris și/sau prin fotografii). Orice inadvertență între starea declarată de consumator la completarea formularului de returnare și recepția propriu-zisă a produselor de către personalul nostru specializat va conduce respingerea returului produselor, clientul fiind răspunzător de transportul acestor produse până în sediul nostru.

Clientul va fi înștiințat în termen de 72 de ore de la primirea coletului de această situație și va putea alege dacă primește înapoi pe cheltuiala sa, produsele neconforme cu declarația sa și produsele care nu mai sunt în aceeași stare în care au fost livrate inițial clientului. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, societatea noastră are dreptul de a refuza restituirea sumei cu care a fost cumpărat produsul, sau la opțiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

 

  
  

  

Filtreaza dupa brand

  


  
  

  

Newsletter

 
Vrei sa fii informat prin email despre reduceri, promotii si noutati?